3 år och 4 månader.

tisdag. den 17. det betyder 3 år och 4 månader med min älskling. tiden går fort ibland. det hade jag i ärlighetens namn aldrig trott för 3 år sen, att det skule hålla så länge, men här är vi nu, sambos, genom elden och allt. vi har klarat allt än så länge, det ska nog gå vägen det här ;)

jobb vid halv 4 idag. skönt med lite ledighet innan. har orkat duscha idag, wohoo. så nu ser håret inte ut som ett skatbo iaf. skönt det.

ska jag till helsingborg i helgen eller inte????

ok, nu har jag bestämt mig. det blir helsingborg. hade gärna sett att linda följer med. håller tummarna nu.

jobbet gick bra. allt var lugnt och skönt. och det regnade till och med idag. det luktade så himmelskt gott när jag skulle gå till bilen ikväll, precis som det alltid gör på våren när det har regnat. åh härligt.

Och imorgon är jag ledig. hur ska jag spendera den dagen??????
blir till att försöka sova länge, kanske städa lite.
Ska försöka koppla in hemtelefonen imorgon med.eller rättare sagt, pappa ska komma hit och göra det. tack pappa :) snällast i världen.

Nä nu ska jag försöka kolla på desperate housewifes.

adjöken.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback