Home, sweet home!

så har helgen passerat. en fartfylld helg.
åkte med 14.55 tåget till lund. såklart funkade inte biljettautomaten, så fick köpa biljett på tåget. lite surt, men det gick. kom fram till lund 15.55, panikstressade, för visste ju inte var jag skulle ta vägen. men hittade en trevlig familj som vänligt förklarade att jag skulle gå runt byggnaden vi stod vid, och sedan gå över rälsen. och det var där min väska började göra sig påmind, den var tung. som bly. luftmadrass+2 flaskor vin + 1 stor ramlösa + kudde + sovsäck+ smink osv, det väger en del när man kör ihop att i en enda väska.
aja. men iaf.
så kommer tåget tilll helsingborg 16.22. hoppas ombord. njuter av att sitta fritt, ingen som sitter och pressar bredvid mig. sträcker ut benen. aaa. konduktören kommer. kollar bilijetten och kollar mkt undrande på mig "och vart ska du åka om jag får fråga?" eh.. till Helsingborg får lilla jag fram. "Ah, bra" säger han och går vidare. knepig typ det där. så kommer fram till hbg, möter johanna och lisa och vi börjar vandringen till johannas lägenhet.
långt upp på kullar och gator. med en megatung väska. det var jobbigt ska ni veta, i morse kunde jag inte ens räta ut armen som jag bar väskan i, det gör så syndigt ont!!!!
men men, åter till ämnet. kommer fram till lägenheten, jättesöt 2a, kollar runt, slappar, messar och ringer. och sen börjar vi göra oss i ordning och förbereda dip och grönsaker osv. och helt plötsligt kommer folket. en efter en. men alla var typ sena. med minst 1 timme. helt sjukt.
så det blir en trevlig hemmafest. ända till vi kommer på att vi borde dra ut, så då gör vi det. klockan halv 2 på natten stegar vi ut i hbg. Kommer fram till Tempel ( som vi bara måste in på eftersom slitz har rekomenderat det stället) men med vår varnliga tur så är det ju 23års gräns ( tack och lov var det inte jag som orsakade att vi inte kom in, annars brukar jag vara bra på sådant...) så vi begav oss till Tivoli istället. helt ok ställe, men alldeles för mkt småfolk :/
vi var hemma vid 4. sen bar det av att blåsa upp luftmadrassen. puh! somnade nog vid 5-5.30 och vaknade av att min mage höll på att döda mig vid klockan 8. gud så ont jag hade.
så min morgon har jag spenderat på toaletten. tjohej så roligt det var. inte.
hur kan man bli bakfull fast man inte ens har varit i närheten av att vara full?

Men jag slapp iaf åka tåget hem nu i eftermiddag. killarna var snälla och skjutsade hem mig :D ändå från hbg till älmhult. det är inte illa :P TACK! så nu ska jag snart krypa ner i soffan, slänga på en bra film och sooova. är så trött!! och skit. mina snus är slut. orka köra ner och köpa????

zzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback