Kväll.

nu har jag äntligen fått iväg min dagliga dos mail till erica, lite frustrerande att allt jag skrivit försvann först, så fick skriva om allt :/

är så trött nu. vet inte riktigt var jag ska ta vägen. helst vill jag sova, men sen vill jag gärna vara lite med joel med. åh. jobbigt. och jag är nog lite hungrig med. så det så.

Filip ringde innan. shit, haha. blev helt kallsvettig. men han undrade bara efter joel. så är det jämt nu för tiden. ringer enbart för att få tag på joel. men han försökte slänga in ett litet trevligt "det var ett tag sen, hur är det med dig? jaha, bara bra, ok ha det så fint. hej hej hej" typ. som det alltid låter.

becca var här innan. hon fyller ju år idag. det hade jag nästan glömt. fick tillbaka vänner säsong 2-4 nu, så nu står alla boxarna samlade. så fint det ser ut :P och så lånade hon våra 4 pallar, hon skulle ha kalas, och hon har typ 3 stolar, räcker inte långt :P så man är ju snäll och ställer upp.

Jag är så grymt snussugen med. mitt snus tog ju slut redan igårnatt. så då blev det panik, till en snäll Tobbe gav mig en portion grov. uäck. smakade inge vidare, men vad gör man inte för att stilla suget. nu har jag snott två av joel, gbg är ju inte direkt min favvis, men wtf, krisar det så gör det, då tar man vad man får :P


en ovanlig syn, MLY uppklädd och sminkad. fyfan vad jag är lat egentligen :P

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback