lördag.

vilken lång natt det har varit. har sovit rätt dåligt inatt :/

men jag fick 2 söta sms, så det piggade upp mig.
det första var från T:
"Hej MLY! hur är det? bara bra här, sitter hemma hos mig med broder och tvä vänner..spelar xbox..dricker lådvin o så..riktigt trevligt!!puss o kram."
det andra var från KG:
"Tja tja. Vad gör du? Jag är hos en polare och grillar och dricker pilsner. Hoppas du har det bra. Hörs kanske någon dag. Simma lugnt. Kram"
svarade så snällt på båda, men fick inga svar tillbaka. sånt gör mig lite sur ibland :P

sen nu i morse fick jag det sötaste smset av joel med:
"Hejsan älskling! hoppas du kommer att få det kul i hbg, för det är du värd. du är världens bästa sambo. älskar dig mest. litar på dig! Kyssar. hörs ikväll söt."

Jag är hungrig. men vi har inget att äta hemma. så måste ner och handla. ska handla ny tandkräm och andra tuggummin med. Mina tänder så helt freaky ut igår. Halva var min vanliga lite fesgula färg, den andra halvan på de 6 framtänderna i överkäken var.... supervita. det såg så jäkla sjukt ut. precis som om man doppat tänderna i tipex eller liknande. hjälp. så svepte två glas mjölk igår i hopp om att det skulle hjälpa. gud var helt depp igår pga tänderna :P haha. men nu när jag vaknade imorse så var de normala igen. fan så skönt!

Så. hur ska jag lägga upp dagen?
ner och handla nu vid 10.
sen duscha.
smink ( den nya snygga pistagegröna ögonskuggan med svart skugga som bas, mascara, concealer, eyeliner, kajal. rouge, och läppsyl.)
ska allt ha rakt hår idag. så kanske måste köpa någon bra kräm för håret. det blir så frissigt annars.
på med den röda nya klänningen. svarta leggings och ballerinaskor, eller ska jag ta klackskorna?
packa sovsäck, luftmadrass och kudde. tandborste, tandkräm, linser, deo och ombyteskläder.
köpa biljett till tåget.
ladda telefonen så jag kan ta många bilder ikväll.
packa ner vinet.
sen är jag nog redo.

nä. nu behöver jag musik!


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback