Måndag

god middag!
Idag tog jag riktigt lång sovmorgon, vaknade vid 11.56, så härligt, behövde verkligen sova ut.
tyvärr värker hela min kropp, armar, ben och rygg. dumma luftmadrass+ tung väska :/ så ska man ha en minst lika tung med sig till Uppsala i helgen :/ uää.

Insåg att jag missar allt roligt här hemma i Älmhult i helgen. Wärkstan både fre och lör. tråkigt. men men, det får gå utan mig :P

Har precis slängt i mig lite mat nu. Joel kom hem på middan, så vi lunchade ihop. blev hamburgare och potatismos. är aldrig hungrig nu för tiden. konstigt.

Var föresten en sväng hos becca igår, hon fyllde ju 22. så det blev tårta, kakor och läsk, och ouzo ( eller hur det stavas?) men fy. det satt inte gott imin bakfulla (?) kropp. sen blev det hem och kolla på titanic. men jag somnade ju som alltid. så får väl låna hem den av mamma och pappa istället. fast fan. har ju ingen vhsspelare :/ då sket sig det med.

Nu måste jag snart bege mig till jobbet. måste köpa snus innan. så jag överlever :P

Dagens klädsle går i lilarosa idag :P vinrödlila t-shirt med vitt och guldtryck, jeans och knallrosa strumpor :P supersnyggt :P

Och ingen tvättid innan jag åker heller :/ blir att tvätta för hand och hänga på tork i lägenheten. fyfan. vad jobbigt. tur man bara är borta 4 dagar, då behövs inte så mkt kläder, väl?

Har skickat iväg ett mail till erica nu med. En så härlig tös det där. roligt att ju mer vi skriver, desto mer lika är vi inom de flesta områdena :P härligt!

Nu måste jag köra, så jag hinner i tid till jobbet :P

Smell you later!!/ MLY


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback