shopping.

shoppingdagen är slut.
och tur det.
fan vad det regnade när vi kom fram. och inget paraply hade vi heller. och joel var som alltid tvungen att spekulera på bilen i femton år innan vi kunde gå därifrån, in mot stan, in under tak. håret var frissigt som tusan när man väl mötte befolkningen. haha. men det bjuder jag på idag :P

Så fyndade iaf en röd t-shirtklänning, typ. skitsöt var den, ska nog ha den på lördag. med det nya svarta halsbandet jag hittade på rea, och silverringar, svart diadem. svarta strumpor köpte jag med. är trött på att folk klagar på mina fula strumpor. "Men emily, varför har du gula strumpor på dig?" "De är inte gula, de är orange!!!!!!", ja ni förstår, svart är bättre, det blir inga knepiga frågor. svart är svart och kommer alltid förbli!. sen fundade jag ett par snygga string/boxer i spets med något benvitt motiv på. supersöta. tänk att man kan känna sig så fin bara man har snygga underkläder på sig, me like ^^.
hittade även sagan om ringen- trilogin. wohoo. för bara 199kr. helt fantastiskt. satt och tänkte på att jag måste se de filmerna snart, planerade att åka hem och kolla vhs. men nu slipper jag ju det. great. sen har vi ju ingen vhsspelare här i lägenheten :/ lite synd, har så många filmer på vhs som jag saknar att kolla på. Så nära får ingen är jag grymt sugen på att se nu. ååå. kan inte den finnas på dvd. nej. inte. skit. "men där är ju min kalender....(kliar sig fundersamt i huvudet).... hur kom den hit? en grymt bakis Harri i turnebussen. ÅÅÅÅ. jag vill ju se nu!!!!

det blev ju självklart donken med. testade mcnuggets. var längesen. var sådär. mådde illa som tusan sen. jobbigt.
hamnade bredvid en familj där pojken frågade föräldrarna om vem av de som de tyckte var fetast. frågan passades över till pojken som svarade "men du säger att du är tjock och hon säger att hon är tjock. jag säger nog ingenting" gah, så söt unge. kan inte ha varit mer än typ 7 :P

Och nu har jag slängt iväg dagens "skriva av sig mail" till Erica. Hon är så smart den stumpan. Tycker om hennes funderingar och värderingar. och hennes fina ord. du är som jag vännen :) tack

nu ska jag lämna datorn för idag. annars somnar jag nog här. och det är inte så bekvämt ska jag tala om :P

see you later, fuckers!!!!!

MLY´s gone missing! ( but hey, I just turned off the computer :P I will be back)

Kommentarer
Postat av: Hysterika

Det är du som är underbar, snuttan.

2007-08-08 @ 22:48:49

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback