I still don´t have a reason...

Hej SOL.
Jag missbedömde vädret totalt imorse. Jeans och tjocktröja till jobbet. insåg vid 10 att det var grymt svettigt, särskilt efter att ha duschat en vårdtagare samt rullat hennes hår i år och dar. Så var en stor lättnad att få komma hem och slänga av sig alla kläderna.

Sara messade innan. Vi ska ha middag ikväll, hon och jag. Och dansa strip aerobic ^^
Ska ta och hoppa in i duschen nu, sen fixa håret, välja ut ett par svala kläder ( som jag kan cykla i dessutom)
och ta på linserna.

Imorgon är ännu en slapp dag på jobbet. Skönt skönt skönt. Gick bra idag med, trots att jag fick vara i den andra gruppen. Ah, vad jag gillar mitt jobb för tillfället.

När jag kom hem skulle jag spela lite GH hade jag tänkt. Men icke, då kära djuret hade ätit sönder grenkontakten där allt till tvn, ps2 och modemet sitter inkopplat i... Fick ringa joel som snällt köpte en ny. Och han var inte ens sur på bäbisen när han kom hem. Skönt.

Nu ligger mitt söta djur här bredvid mig och sover. hon är så förbaskat söt, ni andra wannabe-hubbe-katter kan slänga er i väggen. hubban är och förblir den sötaste.

Duschen var det ja...

image119
MLY och Joel i början, när allt begav sig... och när Joel fortfarane hade hår. Mitt ser däremot
ut att vara blått, vilket det faktiskt inte var...


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback