Just another day

Det är helg. och jag är ledig!
Great.
Jobbet har gått bra, både idag och igår. Jobbade ju bara två dagar denna veckan, oerhört skönt.

Igår stack syster, jag och Tesse till Växjö. Blev en hel del shopping, som alltid. Därav ny vinterjacka och höstskor.
Sprang på Sara på Gina Tricot och vi bestämde vidare över den snabba lägenhetsvisiten som skulle göras under dagen.
Sen sprang jag på Lina på Vila. Roligt!

Hälsade sen på Sara i hennes och Anders lägenhet efter all shopping. Jag vill med bo så jag har uteplats. Måste absolut komma upp och festa arslet av mig hos dig sen, Sara ^^

Ikväll ska jag kika på fotboll med Oskar. Och sofie ska med komma. så roligt.
Oskar hämtar mig vid 18-tiden, så måste göra lite mat innan dess. Och duscha.

Imorgon blir det fest för hela slanten. SKa på förfest hos Jonas och sen blir det Silverdalen. Trevligt. Synd att ingen av mina flickor kunde följa med :(


image120

/MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback