kränga makrill

Gah. jag borde sova. För längesedan.
men jag orkar inte krypa ner i sängen.
Joel kom hem från jobbet vid 23 snåret. Tillsammans krängde vi en rökt makrill med dillsmak. Smakade ljuvligt, men jädrarns så törstig man blir efteråt.
Så har vi försökt oss på lite mys, men mina myggbett kliar värre än värst, så att klia på de gav mig mer njutning än något annat som denna värld kan erbjuda just nu, så det blev till att riva loss ordenligt på mina sönderbitna ben/fötter/armar/panna.

Hur som haver så pratar jag och Erica om katter som löper. Oh my, är allt jag har att säga :)

Nä just det. Sängen var det ja. Men nu stoppade jag ju just in nattasnusen, så då kan jag ju inte borsta tänderna än på ett tag. Får dröja mig kvar lite till ^^

Kommentarer
Postat av: Hysterika

Jag är nog lite kär i dig ^^


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback