som om...

Tjingeling.
Härlig dag på jobbet, idag igen. Har arbetat med Sofie ( som fortfarande förgyller mina dagar med galna upptåg)
Har arbetat på bra idag och vi hann till och med upp till gruppis för att dricka kaffe och äta mandelkubb ( som om jag skulle behöva mer gotte efter förmiddagsfikat?)
Körde hem för att senare möta upp syster på JC, provade lite kläder och gick sen för att kolla på skor. Gjorde dock inga fynd, utan gick till Maxi och köpte vitaminer till Hubban, mat till mig och lite så.
Sen hem hit för att käka och kolla på tv.

Nu har syster precis gått och jag sitter här. Och är trött. Mycket trött.
Hade ont i hela överkroppen igår, varenda punkt från höften och upp till huvudet värkte, trodde jag höll på att få feber, men vaknade frisk imorse. Skönt det, orkar inte med att vara sjuk.

Nu ska jag slappa i soffan, vänta på att älskade kommer hem och sen krypa ner i hans famn och somna.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback