underbar kväll

Håhåjaja. Jag är bakfull. Det är jobbigt. Jag har ont i huvudet och känner mig febrig. Och nu röker någon här i närheten, yuck.

Gårdagen var så jädrans kul så det knappt går att beskriva med ord.
Men jag ska försöka.

Vi började hemma hos oss med lite öl och slitz. Sen skulle vi ner på Sorello med Henke x3, Joel och Amanda.
Var tvugna att ta ett stop vid utblåset där jag skulle göra en Marilyn Monroe, alltså låta klänningen blåsa upp sådär lite oskyldigt. Men det funkade inte riktigt så eftersom jag hade en ballonklänning på mig. Istället fylldes klänningen med luft och jag såg ut att ha ökat med sisådär 40 kilo i vikt. Inte charmerande. Alls.
Sen begav vi oss till Sorello, beställde in cider och mat, hade riktigt trevligt.

När vi var mätta och belåtna gick vi hem till Tody, men Amanda och jag ångrade oss och gick hem till Jocke istället.
Det var en mycket roligt förfest, bästa på länge.

Vid 23 traskade vi ner mot Silverdalen. Dansade, drack cider, träffade massa gamla goda vänner och en del som man inte ens har träffat på år. Träffade en som jag inte trodde jag någonsin skulle prata med igen. Men det gjorde vi. Och det gjorde ont. Så många minnen från en tid då allt var mycket lättare. Usch vad jag ångrar att det slutade som det gjorde mellan oss. Ja, jag gör faktiskt det.

Min man höll mig sällskap på dansgolvet och vid tryckarna försvann han lagom ur synhåll, så grabbade åt mig Sasse och Sitz och körde tryckare med de båda, men Sitz övergav oss för två tjejer så Sasse och jag fick fortsätta själva. men det var lika trevligt det. Sen kom äntligen min man tillbaka och vi dansade en het dans ^^

Vid hemgången mötte jag upp Becca och sen skiljdes vi åt för jag höll på att svälta ihjäl och skulle ta mig till torggrillen. Fick sällskap av någon kille som kände igen mig från någonstans.
Mötte sedan upp Joel, Sasse och Sitz och Becca. Köpte pommes och en cola och satt och flamsade i säkert 1 timme om hur det gick till första gången jag träffade Sasse ^^

Traskade hemmåt vid 03, barfota med skorna i handen, mötte upp min man på cykelvägen och somnade gott.

Vaknade av att Hubban levde rövare här hemma. Fick panik, kunde inte resa mig för huvudet gjorde så ont, så fick snällt ligga kvar och låta henne vandalisera lägenheten.
Gick tillslut upp vid 11.30 för att sedan möta upp Mattias och Jessika på stationen. åt pizza och hade trevligt.

Har hunnit med en sv'ng hemom nu för att hälsa på mormor och nu sitter jag här och väntar på att vi ska åka och se på fotboll.

Så ska göra mig iordning nu.

Tack alla för en helt underbar kväll igår, den bästa på mycket länge!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback