Flyt

Det finns då bra flyt ibland. Typ som när jag inser att jag missar Kents spelningar i år pga slutförsäljning. Ja, men hey, det är ju inte det som är det bra flytet, utan det är att B så snält har fixat fram biljetter till henne och till mig, så nu ska jag för femte gången få se Kent. Weiii!!! Jag längtar.
Dessutom har jag nu bytt glödlampa i bilen, så nu kan jag köra utan att vara rädd för poliser och böter.
Och vi har fått nya GH, har spelat hela eftermiddagen. Sick!

Ikväll skulle vi kollat på film med F o E, men F bangade, så det blir bara jag och Joel. Men vi ska mysa på som alltid, jag är sugen på lite sängkammarbrottning sen, Oh yes, very much ^^

imorgon jobbar jag kväll, det ska bli skönt att sova länge, sen hinner jag kanske ut med kameran lite. Hoppas.

Nä, nu ska jag fortsätta minnas tillbaka till gamla goda tider med galna mail, tankar och dylikt.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback