Halmstad, Idol och GH

Nu vare kväller. Har haft en trevlig dag i Halmstad idag. Joel bjöd på donken och sen begav vi ( jag, mattias och Joel) ut på shoppingtur. Hittade en jättefin klänning med polokrage och en svart- och grårandig trekvartsärms och en svart- och vitrandig skjorta till Joel. Sen en julklapp till syster samt en födelsedagspresent till pappsen. Fortfarande många julklappar kvar att köpa, men skönt att ha börjat någorlunda iaf.

Efter shoppingen drog vi hem till Mattias för att spela GH och kolla på bilder från hans inflytt. HAHAHA är nog allt jag har att säga, fy fan så jäkla sjuka bilder.

Nu har jag precis kikat på Idolfinalen, och ja, jag är väl lite besviken. Jag tyckte verkligen att Amanda var bäst, men man får väl se det från den ljusa sidan, hon får ju en helt egen karriär på sina villkor, inte på Idols villkor.

Nu ska jag ta itu med disken, skriva ner en inköpslista inför julgodiskoket imorgon och sen krypa i säng och sova, är ju jobb imorgon.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback