I have no life, I know!

Vilken svordom använder du mest? Fitta, Kuk, Fan, Skit.
Äger du en iPod? Nej, jag kör på min relativt okända mp3spelare, den funkar ju iaf, det är ju huvudsaken ^^
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror på om jag är ledig eller jobbar. Oftast står den på 06.10, men jag råkar alltid snooza för länge :/
Hur många resväskor äger du? 1, fast jag har ju faktiskt lånat den av mamma...
Använder du flip-flops? På sommaren, ja, på vintern, nej.
Var köper du dina matvaror ifrån? Beror på var jag är och vad jag ska ha
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både ock.
Vilken var den senaste filmen du såg? Into The Blue, men nu kikar vi på Grind.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän! Barnfamiljer skrämmer mig. Barn är läskiga!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett hus
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja. Jag förstår inte vad de får det ifrån ;)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Kent ligger mig alltid varmt om hjärtat
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, men jag tror jag berättade en på fyllan nu i veckan, bara det att jag inte riktigt minns vad jag sa...
Vad åt du till middag senast? Kött och grönsakssoppa med vitlöksbröd och ett glas rött till det. Smaskens!
Använder du huvtröjor? Ibland, borde köpa på mig lite nytt, de börjar bli för små :P
Kan du vissla? Ja.
Vem var den senaste som ringde dig? Sis.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? De snygga killarna?
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, man är ju lite paranoid...
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0476
Tittade du på tecknat när du var liten? Japp.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Måste väl vara Väla, Helsingborg.
Hur många syskon har du? En syster
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, verkligen inte. Har lättare att umgås med killar än tjejer.
Vilken film kan du alla replikerna till? Monty Pythons filmer ligger bra till.
Äger du några band t-shirts? Ja. Kent. Him. Marilyn Manson.
När flög du senast? När vi var på Gran Canaria. Men det var ju något år sedan, börjar bli dags igen snart tycker jag.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 stycken.
Läser du för skojs skull? Ja, jag tycker det är jäkligt skönt att krypa ner i sängen/soffan med en bra bok och bara försvinna in i texten.
Pratar du några andra språk? Engelska. Sen hänger ju några fraser från tyskan och spanskan kvar.
Diskar du din egen disk? Ja, om inte Joel hinner före.
Har du gråtit offentligt? Säkerligen
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker? Njae. När tillfälle dyker upp så lägger man kanske in en extra växel och försöker.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja. Har ju min tredje tatuering planerad, ska bara få tummen ur och välja tatuerare och beställa tid. Likadant med piercing.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, det spelar ingen roll.
Kan du kasta macka?Ja, gisses, det var längesen man gjorde det.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? En flaska Ramlösa och något godis, gärna lakrits, sen ett trevligt sällskap så är kvällen perfa!
Vem var din favoritlärare och varför? Tanja, hon var bra på det hon lärde ut och hon brydde sig om oss elever.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, bara folk med andra värderingar än mina.
Vad har du för väder? Det är mörkt ute nu, så jag ser inte.
Har du en favoritblogg? Ericas, Skinheadbarbiedolls och FotografEmelies. Sen mina vänner med, såklart!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Bild och foto
Gillar du att flyga? Nej, jag är livrädd för att bli åksjuk, och det är endast därför jag inte gillar det.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? En bra lyssnare, hjärtat på rätt plats, förstående.
När sov du senast på golvet? När vi kikade på film här för ett bra tag sen och jag inte fick plats i soffan, så låg på golvet, och somnade.
Vilken är din favorit drink? Redbullvodka, Bacardi Grand Melon&Sprite.
Vilken är din mammas hemstad? Östersund.
Din pappas hemstad? London
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag fungerar vilket som, jag är bara jävligt mycket tjurigare och segare ju mindre timmar jag sover.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha, jag och Becca blev ju serparerade för att vi pratade för mycket, så vi fick inte sitta bredvid någon, men sen skärpte jag till mig.
Vilken är din favoritfrukt? Clementiner
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? NEJ
Hur gammal blir du nästa födelsedag?23
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jovars.
Tror du på liv på andra planeter? Både ja och nej.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Joel
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på Gud
Vad var det senaste du åt? Vitlöksbröd
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta, vi är mer på samma nivå.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Bra fråga. Tror det var så att de hela tiden trodde jag var en Emily, men hur de kom fram till namnet vet jag inte.
Gillar du senap? Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att jag ska skärpa mig, det kommer bli bra till slut.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Tveksamt, jag vågar ju knappt hoppas från 3meterstrampolinen...
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Någon som är lite sådär halvknäpp.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
Tycker du om att krama folk? Ja, men bara folk jag känner.
Skulle du säga att du är trendig? Njae
Äger du en digitalkamera? Ja. En digital systemkamera.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Joel sa någon gång att jag var lik en i tre kronor, jag såg dock ingen likhet...
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, extremt mycket.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Tror inte någon bok har fått mig att gråta.
Vad är du allergisk mot? Kiwi.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Filip

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback