Jag, en 80 årig gubbe?

Här sitter jag och känner mig som en 80 årig gubbe. Typ.
Efter gårdagens dom, eller nej, kanske inte dom, mer resultat, så känns det lite så.
Så vi får väl se vart det bär nu.
Jag är bara glad att man för en gångs skull togs på allvar, att jag inte blev avvisad och hemskickad, som det brukar sluta.
Så nu väntar en kallelse från las. Sen får jag se vart det bär av.
Just nu vill jag bara frammåt, få bort min ångestklump i magen och kunna känna mig normal.
Det hade ju varit något.

Har varit på IKEA med älsklingen. Köpte en tavelram som vi ska få upp i vardagsrummet.
Och julklappspapper, måste ju börja slå in julklapparna snart.

Han är förresten underbar, min älskade Joel. Så fin han är mot mig. Så underbart omtänksam. Hur han höll om mig när jag grät av ångest igår natt. Hur han viskar underbara ord till mig om att han älskar mig vad som än händer, hur han kan få mig lugn när hela världen känns som ett stort kaos.

Nu ska jag bada, behöver koppla bort tankarna lite, det blir på tok för mycket ibland, särskilt nu när allt har släppt, när det är på riktigt, då blir det verkligt på något sätt.
Får försöka lyssna på Joel ord " Tänk positivt gumman, allt blir bra i slutändan"

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback