Kvällspass

Så. nu väntar snart ett kvällspass på mig. Ska börja tidigare, känns ju bra att bygga upp mina timmar som har försvunnit och som fortsätter minska hela tiden, fast jag jobbar in extratimmar. Det är verkligen jättekonstigt. Visst, att det inte alltid går ihop sig med timmarna varje månad, men jag har ändå jobbar in 8 plustimmar till denna månaden, och ändå ligger jag på nära 10 timmar minus. Usch. Det är deprimerande.

Jullönen blev ju helt ok, men jag undrar vart allt julob har tagit vägen? Är det inget som ska funka längre. Jag blir trött.

Sen ska jag faktiskt vara ledig imorgon, så våga inte ringa in mig då :P Ska handla klart julklapparna, köpa till katterna med, och sen får jag väl baka det där julgodiset som ännu inte blivit gjort...
Städa lägenheten med, och ha en skön fredagskväll med mig själv. Dricka en öl och glo på någon film. Mys.

Nä, fixa mig färdigt nu, så jag kan börja jobba sen.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback