It´s going down.

fan va sugigt. när man äntligen får ett vik med orden " det blir säkerligen förlängt" så förväntar man sig ju  det bästa, inte att de på personalmötet 1 vecka efter man fått viket hacka sönder det och ge ut det till heltidarna. Bla. jag är inte på humör. det nya förslaget lät väl lite lockande. men vill jag byta jobb? lämna alla jag känner sen 3 år tillbaka? shit. mkt att tänka igenom. om det nu ens blir så, för blir det inte så så blir jag arbetslös och det vill jag ju inte.
de fortsätter intala en, det finns alltid jobb för dig, du har ju din utbildning. men varför finns det då inga jobb till mig? alla viken jag sökt har inte en enda hört av sig ifrån, det finns ju knappt ens några tjänster att söka. nä usch, nu blir jag bara arg.
dessutom måste jag jobba denna helgen med, vilket gör mig mkt arg. ville verkligen vara ledig, men behöve rju alla pengar jag kan få, om ja ska överleva ifall jag inte får ngt jobb efter januari. ja, mkt tankar. behöver ta det lite lugnt känner jag, men det finns ju ingen tid till det. trodde att det skulle bli bättre nu efter skolan slutat, men det blev det inte. känns som jag jobbar hela tiden coh jobbar jag inte så sover jag, jag vill ha lite fritid med. har inte träffat mina vänner sen nyår. knappt träffat min familj,  inget.
men imon är både jag och joel lediga. då ska vi mysa. och gå på ikea, och tvätta och laga god mat och bara ha det bra.

jag behöver vin. och supa mig full. nu

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback