Ännu mer...

Hatar du mer än 3 personer?
Nej, jag hatar ingen. Men det finns många irritationsobjekt

Har du någon gång försökt ta ditt liv?
Jag har aldrig gjort något med syfte att verkligen avlida, nej.

Hur många städer har du bott i?
Inga städer, en liten by och en lite större by bara.

Vilken är din favoritglass?
Något med daimbitar i, eller vanlig vanilj med massa chokladsås.

Vilka är dina favoritskor?
Mina nya söta pumps.

Har du fällt krokben för någon?
Säkerligen i min ungdom, men jag är vuxen nu och sysslar inte med sådant ^^

Vilket var det värsta ämnet den här terminen?
Har inte läst något denna terminen, tack och lov!

Vilket var ditt favoritämne den här terminen?
som ovan.

Äger du en Britney Spears CD?
Nej nej och åter nej.

Säg något du alltid tänker på?
Meningen med livet. Om tiden ska hinna för allt jag vill göra.

Vilken musik tycker du bäst om?
Rock, Hårdrock, Gothrock, Pop. Allt som får in mycket känslor, både sångmässigt och instrumentmässigt.

Vilket stjärntecken är du?
Våg

Vilken tid föddes du?
På kvällen, runt 22

Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
Hmm. Jag har ju alltid varit stolt över alla mina cdskivor någon gång i livet, kan ju inte klanka ner på de nu i efterhand.

Vilka är dina favoritfärger?
Mörka toner, i rött, brunt, svart. Murrigt kanske beskriver det bra?

Sommar eller vinter?
Sommar.

Vår eller höst?
Vår

Vilken färg gillar du att ha på dig?
Svart

Pepsi eller Sprite?
Inget av det, ska vara Coca Cola isf.

Var är ditt andra hem?
Datorn?

Har du någonsin örfilat någon?
Ja, men det slutade inte så bra, så gör inte om det igen.

Vad var ditt första husdjur?
En katt vid namn Snutte, han dog på min 12års dag.

Tar du första steget?
Beror helt på situationen och vad det gäller.

Är du för förlåtande?
NEJ. Jag är nog mer oförlåtande än förlåtande.

Hur många barn vill du ha?
2.

Äger du ett vapen?
Räknas höga vassa klackar? Annars nej. Om inte, så får jag väl säga köksknivarna.

Har du någonsin trott att du varit kär?
Ja.

När grät du senast?
Igår.

Vad gjorde du igår kväll?
Bråkade med Joel.

Var reste du senast?
Till jobbet?
Nä, sist var nog Uppsala.

Har du kallat din lärare för mamma?
Nej, varför i hela fridens namn skulle jag göra det?

Har du någonsin varit i ett slott?
Ey. vårt hus kallades för slottet!

Vad är dina smeknamn?
MLY, pumba.

Har du varit i Asien?
Nej.

Tänker du på någon just nu?
Nej, inte mer än på mig själv och att jag börjar bli trött.

Har du kallat någon för älskling?
Ja, många gånger.

Röker du?
Nej

Äger du en diamantring?
Nej, jag klarar inte av ringar. Åh herre min.. jag kommer ju aldrig kunna ha en förlovningsring..

Är du nöjd med ditt liv?
Nöjd och nöjd. Det kunde varit värre. Idag är en relativt bra dag, så då får väl svaret bli mmm.

Färgar du ditt hår?
Ja

Vad gjorde du i Maj 1994?
Är du dum? Jag minns inte ens vad jag gjorde förra veckan...

Äger du en Backstreet Boys CD?
Ja.

McDonald's eller Max?
Donken.

Gillar du dig själv?
Har jag något val? Måste ju ändå umgås med mig dygnet runt året om.

Är du närmare din mor eller din far?
mor - känslor, far - teknik och vardagslivet.

Är du mörkrädd?
Ja, extremt.

Har du någonsin ätit lim?
Troligen inte.

Har du en webcam?
Nej, jag är för omodern för sådant.

Har du någonsin strippat?
Ja. Det måste ha sett för jäkligt ut. Men ni som har sett det kan väl höra av er så jag vet vad som måste bättras på ^^

Vad har du på dig just nu?
Jeans, orange linne med en grön t-shirt och vita strumpor ( för ovanlighetens skull)

Vilken låt lyssnar du på just nu?
Inget, tvn står på.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback