Baka baka liten kaka

Darn, så ambitiös jag är idag då.
Fick med mig ett gäng svartavinbär hem från jobbet idag, har rensat de och bakar nu en sockerkaka med just svartavinbär i. Har även packat in de resterande bären och lagt i frysen. Hej Vuxenpoäng, typ.
Ska även sätta igång att laga lite kvällsmat snart, blir sådandär kokkorv med senap och nypotatis. smaskens.

Det regnar något jävulskt just nu. Har iofs regnat sen jag kom hem från jobbet. Skulle fylla på olja i bilen, men som alltid så får jag inte upp det förbannade locket, så Fille kom och räddade situationen, thanks.

Känner mig rejält trött idag, två koppar kaffe gjorde ingen verkan alls, blev tyvärr värre, hade lätt kunnat somna på jobbet idag, så fick verkligen kämpa för att hålla mig vaken.

Hubban ligger och sover på köksbordet, hon är så förbaskat söt.
Vi ska gosa mycket ikväll, hon och jag :)

/ MLY, ambitiösare än någonsin ^^

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback