Dag 1 på semestern.

God morgon.
Har sovit dåligt inatt. Vaknat flera gånger av att Joel faktiskt inte kom hem. Vid 7, förstod jag att han nog inte skulle göra det heller. Så smsade honom och frågade om hur resan gick. Jorå, resan gick bra, de var i tyskland typ. Och nu är de på väg hem, med massa gottedricka till mig :)

Orkade inte träffa KG idag. Smsade honom vid 7 och sa att jag var för trött. BLä på mig, så ond jag är, men det är min första semesterdag, måste ju få njuta lite av ledigheten. Däremot ska jag träffa Linda på onsdag antagligen :) det ska bli kul!

Ska snart bege mig till Växjö med mamma och syster och shoppa lite. Har ju inga räkningar denna månaden ( än så länge) och eftersom jag hjälpte Joel med hans räkningar förra månaden så behövde jag inte betala hyran denna månaden, så där sparade jag ju in 1600, skitgett! Så nu ska det shoppas. Tröjor, skor, parfym ( kanske?) och en ny maskara. Oh, så kul.

Testade mina bruna linser idag igen, får se om det går bättre denna gången. Hoppas ^^

Adjö, så länge!/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback