Den går en minut på en sekund

Hallå hej. Jag är megatrött. trött trött trött.
Blev en sen kväll igår.
Jobbade till 21, sen åkte jag hem till Mattias, där även Jessika, Joel och Oskar var. Käkade pizza och skrattade.
Sen kikade vi på The Hills Have Eyes II och Sandor slash Ida.
The Hills Have Eyes II var precis lika meningslös som ettan, men hey, rädd blev jag ändå, så det kändes skönt att avrunda kvällen med en lagom ungdomsfilm.

Var hemma vid 01.34 och kunde såklart inte sova. Låg och läste och tvingade sedan mig själv att somna.
Vaknade vid 06.25 och var supertrött och har varit det hela dagen.
Inte ens kaffe har piggat upp mig idag. Uäää.

Ingen rolig dag att arbeta på när Göteryds Marknad drog igång. Kaos att komma ut med bilen, kaos att hitta parkering osv. Så himla skönt att vara hemma nu.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Joel ska på fest. Jag orkar inte fest. Ska ju jobba delad dag imorgon, så ska vara hemma. Kanske umgås med min nya granne? Om jag orkar.


veckans bästa "flosklar"

Under Fifakvällen tycker Oskar att hans spelare rör sig ovanligt långsamt:
"Ah, vafan har han ett kg ton i byxorna eller?"

Mattias har en klocka som går väääldigt sakta, Oskar ska beskriva syndromet:
"Ja, men alltså, batterier är ju så dåligt så klockan går för sakta. Den går en minut på en sekund."


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback