I need some good wine, and you, you need to sit.

Vilken lång dag det har varit.
Tvätten gick ju tack och lov snabbt, torkade på bara någon timma. Skönt. Sen lirade jag GH ett bra tag, bästa tidsfördrivet i världen. Klarat HARD nu, så jag är stolt. EXPERT är inte att leka med...

Sen bar det av till Greng. där jag skulle säga farväl till Silvia. Usch, känns konstigt att hon är såld nu. Borta, för alltid. Kom ihåg första dagen Philly körde i den, första gången jag åkte i den. Alla gånger vi åkte i den. Runt runt, sladda, lägga häng, åh, take me back, please. Alla underbara sommardagar i en härlig M3A, techno på högsta volym, basen i bott och gasen i botten. Och bara glömma allt. Susa förbi allt, med rutorna nere så håret fladdrar så där skönt i vinden, med vinden. Åh, den tiden saknar jag.
Men nu är hon ju som sagt såld. Till en ny snubbe. Som tyvärr inte verkade så intresserad om man ska tro Philly rätt, och det gör jag. För han kan ju sin Silvia. Snubben frågade knappt något om den, såg mest på den och sa, OK, typ. Lite sorgligt. Så det är nästan med en tår i ögat som jag nu skriver att hon är borta. Aldrig mer får jag skåda Silvia. Usch.

Men, åter till dagen/kvällen.
Jag och Joel handlade lite gott innan, sen körde vi och mötte upp Filip. En aningen ledsen över bilen. Han fick en megakram av oss båda, hoppas det gjorde susen.
Har fixat in lite bilder i min minnepärm. Är så mycket bilder jag vill få in, av mitt Elisköp, av det finaste stället på jorden, av resan till Gran Canaria, dagar med Joel, bilarna, Katterna osv. Men tejpen tog slut, så måste köpa ny imorgon.

Åh, Emily, håll dig till ämnet.
Vi lagade mat tillsammans sen, jag och Joel. Klyftpotatis, grönpepparsås och kött, med fetaost, körsbärstomater och rödlök. Gotte. Sen blev det några glas vin och godis.
Nu ser vi på film, Hustle and Flow, och snart ska vattnet spolas upp och vi ska ta ett bad. Härligt.

Imorgon blir det KG och sen träffa Linda. Åh, vad jag har saknat henne.

/ MLY, lite sådär småfull ^^

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback