lång dag, tråkig dag.

Afton, afton.
Suck, vilken lååååång dag det har varit.

Vaknade vid 10, insåg att vädret var skit, så blev ingen promenad med Linda. Låg och drog mig till halv 12, hämtade syrran på jobbet , handlade käk och åkte hem till soffan och kikade på En Djävulsk Romans.

Linda kom förbi och hämtade sin tröja som hon glömde igår.
Mamma ringde.
Syrran kom förbi och höll mig sällskap lite.
Fille kom in och lånade datorn.

Nu sitter jag här och vet inte alls vad jag ska göra. är helt slut i huvudet, vill bara sova, men ska vara vaken till joel ringer och berättar om hur konserten var. Him hade tydligen varit riktigt riktigt dåliga :(

Haket fungerar äntligen igen. och jag har börjat skriva ner alla dikter nu, som jag lovade att jag skulle göra om det någonsin kom tillbaka. 10 stycken har jag plitat ner i min "diktbok" och fler är det att skriva ner , men det får bli till en annan dag, just nu orkar jag faktiskt inte mer.

Saknar min älskling så mycket nu, det börjar kännas så tomt.
Visst ser jag fram emot en helg med Johanna, men i nuläget vill jag bara ligga hemma med min älskade och mysa hela helgen. Men det får vi väl göra nästa vecka istället.

Nä, dricka något och sen försöka varva ner kroppen lite.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback