Mysig kväll

Vilken mysig kväll det har varit.
ÅKte och handlade tillsammans, jag och min älskade. Köpte kotletter som vi marinerade och klyftpotatis, gjorde en god sallad med fetaost och till det, levande ljus Myspys.
Syster kom över med, mycket mycket trevligt.
Var inne hos Filip o Emelie och träffade Vilde, sötaste kissekatten iår, luden som tusan :)
Sen har vi käkat sockerkakan som jag bakade igår. Gott.

Har kikat på Linas kvällsbok nu. Blev lite besviken över att filmen skillde sig oerhört mycket från boken. Men filmen var helt klart godkänd iaf.

Imorgon har jag tusen saker inplanerade.
- Ikeabesök, köpa förvaringslådor som får plats i min byrå
- Åka till Fanhultstvätten och hämta ut arbetskläder
- Lösa ut mitt tillgogokvitto från ginza
- Organisera min garderob
- Betala räkningar
- Byta sand i kattlådan
- Diska

Ja, det var det. Ska försöka se till att inte sova bort hela dagen imorgon då, så man hinner med minst hälften av sakerna.Topp 3, plus räkningarna är det som är viktigast just nu iaf.

Nu ska jag krypa ner och sova med min underbara älskling.
Är så glad att jag har honom i mitt liv.
Sötaste nosen i stan, det är du, Joel!


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback