Pissig jobbdag, men jag får se Gerard Butler på tvn snart ^^

God kväll. Fast inte för mig. Ruskigt jobbig kväll på jobbet.
Att jobba med nya sommarvikarier som aldrig jobbat själva innan är svårt, och påfrestande. Tog evigheter hos dubbelbemanningen, skulle vara hos nästa vårdtagare vid 16.30, men var där 16.50 och då fick jag köra förbi en annan för att ta senare. Gah. Hann upp till dubbelbemanningen vid 20.20, blev extra försenad då det stog 3 förbaskade kor i vägen. De bara glodde på mig och jag glodde surt tillbaka och skrek "flytta på er, dumma djur" men de glodde på gräset vid vägkanten och ställde sig i ätarposition istället. Gah.
Väl uppe vid dubbelbemanningen så är vårdtagaren helt off. vägrar prata med oss, försöker bita oss, nypa oss och slå oss ( som det brukar vara när det bara är vikarier som är där. Så det tog fan lång tid bara att få iordning där.

Humöret på botten nu när jag kom hem. Vill inte jobba imorgon, då fröken "jag sjukskriver mig allt för ofta" har gjort det igen, och vi kommer få gå på helgbemanning. Jippie.

Nu ska jag käka glass, vara lite social mot folket här och sen kika på Fantomen på Operan, Gerard Butler är ju med ^^

image105

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback