Shoppinggalen

Så.. då var jag tillbaka efter min shoppingtur. Gjorde av med en del pengar. Men hey, det var jag VÄRD!
Hade faktiskt fint väder hela dagen med, ovanligt!

Dagen resulterade i:
- en svart och vitrandig tjocktröja
- ett gammelrosa linne med tryck
- en kortärmad rutig skjorta
- ett midjeskärp
- en svart scarfs
- Lancomes Le´xtreme mascara med medföljande ögonkräm och sminkborttagning
- "With Love" från Hillary Duff, underbar parfym
- 2 örhängen
- ett halsband

Och tysklandsresan slutade med:
- Mintu
- Sambuca
- Tequila
- Bacardi Coconut
- Bacardi Melon
- 12 liter vin
- 2 flak cider, skogsbär.
Kanon, inget mer systemet den närmaste tiden ^^

Nu vill jag sova. Är så förbaskat trött. Dessutom har linserna fastnat i ögonen, så lär inte få ut de på ett bra tag. great.

Joel har tyvärr lovat bort sig ikväll med, vi som skulle ha myskväll, den lär aldrig inträffa om jag känner honom rätt :(

/ MLY, shoppinggalen for sure!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback