Tvättdags.

Jaha, idag är jag i tvättartagen. SLängt in två maskiner tvätt och väntar på att de ska bli klara. Fick handtvätta 2 tröjor, men då var ju torkrummet upptaget, så gjorde ett modigt försök att slänga in de en stund i torktumlaren ( snälla, krymp inte!!!).

Idag ska vi ha våran myskväll, jag och älskling. Igår blev ju inte heller någon, men det var trevligt ändå. Mattias kom över och vi käkade bullens och sen spelade vi GH och sen började killarna kolla på film och jag gick och la mig, så jäkla trött jag har varit på sista tiden. Får hoppas det är semester och utvilning som behövs, annars börjar jag bli lite orolig över mig själv.

hur som helst. Dagen ser ut så här, ungefär.
Tvätta
Säga hejdå till Silvia ( hon ska ju säljas idag)
Handla
Hyra film
Laga god kvällsmat
Se på filmerna och äta maten
Bada badkar med levande ljus
Somna tillsammans.
( Det kallar jag en bra kväll ^^)

Nehe, nu ska jag se till tvätten.

/ MLY, tvättanten.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback