Blåsigt värre.

Ah, härliga blåsiga morgon.

Hade fått mig en vision om att det skulle vara kanonväder idag, men av blåsten att döma, så är det nog någon som har ljugit för mig. Snyft!

Kvällen igår var skitskoj. Linda och jag hade så mycket att prata om, så mycket att skratta åt, ja allt var så jädrans bra. Pizza köpte vi med, men blev dödsmätta på 2 tuggor, ungefär, det var då vi insåg att vi kanske skulle delat på en pizza, inte köpt varsin gigantisk var. men man kan ju inte alltid vara smart. Jag tog även min SanFransiscooskuld, men det var ingen bra upplevelse, den var icke god!

Björn kom hem sådär lagom laddad vid 23, och då begav jag mig hemmåt, men tänkte, hey, jag vill dansa, så ringde becca och vi drog till puben. Dansade lite, sen blev becca hungrig och så mötte vi joel, köpte natta mat och gick hem.

image54




(Den stora bilden fick vara stor, mest för att den var finast ^^
Ursäkta strippet, men hey, Linda hade så snyggt bogyglitter, så jag var tvungen att glittra
ner mina behag och sen kom själva looken helt automatiskt.
Med andra ord, glitter är strippframkallande^^)

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback