Det förflutna fuckar min hjärna ibland.

Kväll i Älmhult och jag är trött som en gnu ( damn, säger man ens så längre? Jag följer då knappast med i utvecklingen av "innefraser" osv ^^)

Har lirat lite GH nu, men jag fick huvudvärk då jag satt där och klonkade, så gav upp och gräddade pannkakor istället. den första blev så smörig, de resterande blev för tjocka och fluffiga. Så med andra ord, ingen vidare kvällsmat. Sötnosen Erica undrade över sin kvällsmat, vad man kunde kombinera med kyckling och ris. Jag föreslog bea, men hon valde svampsås, lite missnöjd blev jag allt ^^ Hon är så jädrans söt den tjejen! ♥

Kom på i helgen när min lilla mobil burrade till att P enbart skickar sms till mig på fredagar eller lördagar, och då slog det mig att det är nog för att han är lite på lyset då, och kanske bara vågar skicka till mig under de omständigheterna. Men den tanken slogs i spillror idag när mobilen så kärt faktiskt ringde. Antog att det var Joel och skulle precis svara "hej älskling" när jag såg P namn på displayen. Blev rätt ställd. Men vi pratade en stund och jag blev rätt så avundsjuk när han sa att han skulle till Arholma, en underbar liten ö i sthlms skärgård som jag spenderade några dagar på sommaren 2003. P frågade lite fint om jag hade lust att hänga på, och visst hade det vart skönt med semester ett tag, men icke. Sen undrade han ju givetvis när jag skulle komma upp och hälsa på igen. Och det hade jag ju helt förträngt att jag skulle upp igen, så blev lite paff, men antagligen så blir det i september, måste ju hinna åka mustangen. Mää, jag skulle till och med få köra :) way to go, MLY, jag får ju inte ens köra Joel bil och så kommer P och erbjuder mig att få köra hans mustang, yeah!
Så blir det ju även min tur att bjuda på middag då, eftersom han bjöd förra gången, hoppas jag är rik då när jag åker upp ^^

Det blir lite rörigt med tankarna och hjärnfunktionen när det förflutna gör sig påmint.

Take care, fuckers! / MLY


Jag hoppas nog att våra barn blir pojkar, jag får en stark känsla från de här bilderna att de kommer se bättre ut som pojkar, som tjejer ser de nog aningen för maskulina ut ^^

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback