Fel fel fel.

Igår var det studentdags igen, Älsklings kusin tog steget ut mot den riktiga världen. Ska man skratta eller gråta?
Han hälsade dock inte ens på mig, tackade inte för presenten, inget. Otrevlig liten parvel.
Maten var dock god, smörgåstårta slinker alltid ner, i ett stort lass, sen godis, chips och jordgubbar och glass. Det enda som fattades var snusen, men den låg ju hemma i kylskåpet :/
Sen bar det av hem till oss med Emelie och Fille. Trevlig kväll, först PCD och sen Jeepers Creepers. Jag somnade på golvet och snarkade (?). Bra att någon kunde få sig ett gott skratt från mig ändå.

Idag vaknade jag med ett så dåligt samvete över en sak jag sa igår, som jag VERKLIGEN inte menade. Förlåt mig, jag är rätt knäpp ibland. Hoppas ingen tog illa vid sig bara, för det var inte meningen, det skulle va ett skämt, men det lät så himla barskt. Sorry!

Nu är tvättningen i full gång, och som alltid tvättar Joel :) han är så söt. Iofs är detta min enda lediga dag denna veckan, så jag har avsatt mig alla jobbiga uppgifter i hemmet för dagen, jag kan max sträcka mig till att koka bullens ^^

Ikväll ska vi nog hyra film. Se om klanen ska samlas eller inte. Hade varit trevligt. En skräckis ikväll hade ju suttit fint. Och så en massa godis, me like.

Ska nog ner till torget sen och ta en glass, och bara njuta av solen ( eh, molnen?)

Later/ feltolkade MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback