Fucking freakshow

"Love is just a car crash away" sjunger Marilyn Manson ur mina högtalare. Jag gillar hans nya låtar, men hade gärna önskat att det var lite mer Go i låtarma. som i Fight Song, min älskade låt. Men de nya duger gott och väl, ska inhandla skivan någon dag, när pengarna är lite mer på kontot.

Har ätit på Café Olé idag med Joel, Filip och Emelie. Tacotalrik. Gott, men blir alltid mätt så fort, så Joel fick äta upp min portion med.
Sen gick vi till Trend House där Emelie numera jobbar och hon var så duktig så i kassan :) och så har jag bett henne att bli min personliga stylist nu :)
Sen gick jag och Fille i lite i affärer och sen fick jag skjuts hem i Silvia.
Sen dess har jag legat i sängen och läst, mitt huvud har haft värk idag, måste vara åska i luften...

Imorgon blir det Växjö med klanen. Ska bli trevligt. och sen 21års fest på kvällen, synd att man jobbar på onsdag bara. Men men. Sånt är livet.

HIttade en jäkligt kul sida,
MorphThing.com Testa vet ja!


Mly goes Angelina, we are hot^^

Mly goes Gerard Butler, He´s hot, together we are not so hot ^^

Mly goes Christina, we are hot ^^

Mly goes Achton, not so hot^^

Mly goes Gollum, fucking freakshow!

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback