Gratiskuponger och motorhuvar.

God eftermiddag.
Känner mig lite vresig idag pga det pissiga vädret. Erica skrev att de hade sol uppe hos henne, jag blir extremt avundsjuk :/ jag vill med ha sol!

Vaknade imorse av att Joel fortfarande inte hade kommit hem, för i sängen bredvid mig låg bara täcket och en kudde, precis som när jag gick och la mig, däremot var det något som inte stämde, för i hallen lyste en lampa, och den hade jag minsann släckt när jag gick och la mig, gjorde mig iordning och käkade frukost och funderade över varför den jäkla lampan lyste. När jag gick ut i vardagsrummet fick jag svaret - Joel hade däckat i soffan med kläderna på.

SKrattade lite åt hans klantighet, gick ut i köket igen, och insåg att min gratiskupong från libresse var slängd. WTF, den skulle jag ju använda idag. Blir jättesur på joel ( jag menar, bindor osv är ju inte gratis direkt, man får ju passa på när det är gratis^^) och skäller ut han efter noter att han absolut inte får slänga min post utan att fråga mig först om det är något som jag ska ha. Så nu får jag snällt KÖPA ett paket istället för att få det gratis. Yeay, lycka...

Har arbetat klart mitt första pass nu, det gick bra. Ida var extremt rolig idag då hon skulle fylla på spolarvätska och sen inte kunde stänga motorhuven, det gick inte hur mycket vi än försökte, så tillslut körde vi hem till Idas pappa som slog igen huven på 2 röda. Jahapp, det var så lätt? Vi kände oss lagom pinsamma och misslyckade efter det. Tilläggas kan ju att det inte var en vanlig huv, utan någon jäkla spak som skulle dras ut och sedan skjutas in igen och jadajadajada. Tacka vet jag Bettany, omodern, men jäkligt lätt att stänga huven på ^^

Nu ska jag mysa lite med Älsklingen, sen back 2 work vid 16 igen.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback