Klanen

god kväll.

Nu sitter klanen samlad. eller ja, dvs jag, joel och filip.
Det liknar faktiskt våra gamla hederliga kvällar då vi ser på film, käkar pizza och dricker cola ( de bytte ölen mot cola idag, jag bytte inte alls, utan fortsatte i cola spåret)

Nu kommer pojkarna med pizza dessutom. haha. får tigga in mig på en bit, är ju inte så värst hungrig!

Imorgon ska vi på jobbet iväg på någon överraksningsgrej, undrar vad det är. jag är sugen på att spela brännboll, kan det inte vara det?? hoppas vi inte ska åka båt  någonstans som centrala gruppen ska, för då lär jag bli sjösjuk, och det vill jag icke!

Och till dagens bästa: Erica har kommit hem igen! Och jag har fått ett fint mail från henne. Min älskade erica ♥

Dags att vara social.

Adjö/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback