Love Actually ( in Ä-hult)

Biltur med m3:an, härligt som alltid, Joel gasar mycket och kör fort på viadukten och vi upptäcker sisådär i farten 100km/h på 50 sträckan att polisen står sådär 20 meter framför oss och tankar. Panikbroms och skratt.
Drog några varv, sen blev det glasstopp.
testade den nya geishaglassen, men den fick bara betyg godkännt av mig, ingen superhöjdare.

Nu ska klanen kika film, Love Actually ( som fille döpte om till gay actually pga att det är romantisk komedi, men egentligen så gillar både joel och fille sådana filmer, de vågar inte erkänna det bara^^)

Ska dra i mig lite mat med, mums.

Min varmaste sommartanke går till Erica, den underbara tjejen som alltid finns där, som förstår mig som ingen annan gör och som bara är helt underbar helt enkelt. Du är som min andra hälft, du gör mig hel på ett sätt som nog bara du och jag förstår. Tack för att du finns! ♥

/ MLY med sommarkänslor ^^

Kommentarer
Postat av: Hysterika

Älskade älskling, you make me whole!


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback