3 år och 5 månader

Föresten är det den 17 idag.Vår dag. 3 år och 5 månader. damn.
Tyvärr är Joel inte hemma. Han har varit i Ljungby och kikat på fotboll.
Vi hade ett litet bråk innan.
Eller ja, tack vare mitt humör. Jag blir så jädrans tjurig när jag har mens. Och precis när jag kommer hem ser jag att joel håller på att dricka upp all Coca Cola. Grr. Sa att om han nu gärna vill gå och handla så kan han göra det nu, för jag är trött på att jämt handla och handla och så äter/dricker han upp att. Sen bara skakade han på huvudet åt min löjliga ilska ( som verkligen var löjlig) och då blev jag ännu mer sur och sparkade han på benet, bara det att han höll emot, så mitt smalben träffade hans knä och det gjorde förbannat ont, vilket gjorde mig ännu mer arg, så jag plockade upp tampongen jag hade i fickan och kastade den på honom i ren ilska ( hmm, jag vet, en liten sak i bomull gör mycket ont att kasta på någon...) När han inte reagerade på det heller, mer än att plocka upp tampongen från golvet och ge den till mig så blev jag skitsur och stängde in mig i sovrummet.
Fan vilket tjurpotta man kan bli av att ha mens. gah. patetiskt.

Men nu är det bättre. Hoppas vi kan kika på film nu ikväll, mysa i soffan och bara vara.

Imorgon blir det kanske lite fest, ska kolla med becca om hon är sugen. hoppas det.
Pratade med KG innan. Han bad om ursäkt för om han varit jobbig i lördags, men det hade han ju inte varit, mer än att han inte ville bära hem mig. Det tyckte jag var elakt. Men jag kom ju hem ändå.

Nu borde joel vara hemma vilken minut som helst. så får väl röja upp lite här inne. ligger lite för mkt snus överallt^^

Fick mail av Erika idag med, var ett tag sen nu. Men hon är ju flitig i skolan nu :) och det vet vi ju, MVG kvalitet är det bästa.

Adjö/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback