8 försök att äta upp en insekt.

God kväll, kära intresserade läsare^^
Söndagen har varit bra, trots jobb med delad dag.
Första halvan flöt på bra, sen på timmarna åkte jag hem till mamma och pappa. gav mamma en bok och bjöd på toscakakan som jag bakade igår. Mycket uppskattat av hela familjen, men katterna fick vara utan.

Hubban satte rekord i antal försök att käka upp en insekt på. tror hon var uppe i 8 innan den jäkeln slank ner. Och Findus fortsatte sitt vågmissbruk. Han älskar att sitta på vågen och väga sig. 4,7 kg väger den lille tjockisen. han är så jädrans bastant, som en stor klump. men så söt. Och Daisy lika egen som alltid. Men sitter man vid datorn så hoppar hon garanterat upp och kelar med en, aldrig annars ^^ åh, vad jag önskar jag hade de små liven här ibland. Sakna**

Och nu har Linda kommit hem. Måste träffa henne snart! får kolla om hon är ledig något i veckan.
Hon är säkert brun som attan nu efter 2 veckor i Italien. grr. jag är avundsjuk!

Imorgon ska jag tvätta och röja upp här i lägenheten, sen kanske jag till och med kan lägga upp lite bilder på en nystädat lägenhet ( haha, drömma kan man ju alltid^^)
Johanna kommer hit en runda imorgon med, så jäkla kul. Har alltid så roligt med henne. Sötaste sötnosen i världen!
Imorgon åker även erica ner till fina småland :P fast åt fel håll. Ska man till Småland så är ju Älmhult verkligen rekomenderat att besökas ( hmm..) Nåja, hoppas du får en underbar semester vännen!

Och på tal om vänner så kommer ju min älskade Maria hem nästa vecka :) Kan inte fatta att jag inte sett henne sen i augusti ( var det väl?) jisses. vad tiden har gått fort. Jag ska krama ihjäl dig när du kommer hit. Du får aldrig lämna mig igen!

Nu ska jag umgås med min babe lite med, han ser så ensam ut i soffan :P

God natt/ MLY

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, okej jag ska inte göra det :P Aha, vilken tur att det är bättre nu då =)


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback