ett misslyckat fall.

Det har hänt något extremt ovanligt. Ja, jag har nog blivit sjuk. riktigt sjuk.
Jag har städat (!) hela lägenheten. Inte bara dammsugit då. nej nej, jag har moppat golven, putsat vardagsrumsfönstrena ( kunde inte fortsätta med resten då tidningspappret tog slut) skrubbat ut hela badkaret som var fullt med kalklagringar och smuts, rengjort hela badrummet, torkat speglar, glasbord, diskat. ja banne mig, jag har nog aldrig varit så här flitig.
Joel kommer få en chock när han kommer hem^^ tänk vad stolt han kommer bli.

Jag var nog ett misslyckat fall. I alla fall i Joels ögon vad gäller städning och hålla iordning.
Ja, jag erkänner att jag är grymt bekväm, och har man då en sambo som är pedant, så är det ju skönt när han sköter allt sådant som handlar om städ och ordning och reda.
Men efter ett tag tröttnar man på det eviga tjatet om hur lat man är, att man inte hjälper till, att han är den som är frugan (!) i huset osv.
Så banne mig, nu har jag visat motsatsen.

Jag är så stolt!^^

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback