Fredag

FREDAG! fan vad skönt.
Det har gått bra att jobba. Hanna och jag har arbetat hårt.. hmm.
städat har vi gjort, hos surgubben. otacksamma svin är vad han är. blö.
nästa personalmöte blir inte kul, hoppas jag inte är på menshumör då bara, för fanken va sur jag varit de här dagarna. allt som irriterat mig har fått höra det. särskilt joel. stackars joel.

Nu har jag varit på systemet och köpt lite cider och en flarra Guntrum till ikväll. ska hem till BÖÖÖÖN. ska bli trevligt. lite gammal hederlig fest med folk man tycker om. Me like.

Har slängt i mig en pirog nu, lär bli en till innan det blir dags att gå hemifrån.
Ska slänga mig i duschen snart, ska bara vila lite först.
Välja kläder, smink och fixa frisyren.

Är fortfarande lite mör efter att ha svarat på 501 frågor, så detta blir ett kort inlägg.

Party on/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback