Fredag

God morgon, det är fredag idag. Jag är hungrig, orka laga mat?
om 3½ timme börjar jobbet och jag känner mig inte laddad direkt. men men.

Bion igår var sådär. Var lite besviken faktiskt. Det var lite för mycket av allt, men det verkar ju som om det borde bli en 4, det får man ju hoppas på iaf.
Efter bion åkte jag och joel på bilträff, årets första. Var helt ok faktiskt. Kikade på lite blackrace, blev uppätna av mygg och mös i vårvärmen.
Sen åkte vi hem frammåt 23 och somnade.

Fick ett så härligt mail från Erica igår, där hon beskrev hur hon kommer stalka mig :D
Hon skulle skriva "Take me back" med smör på mitt sovrumsfönster ^^ haha. Du är för go du!

Har dessutom hittat ett grymt snyggt kort på min ûberkorta tunga. Se och njut ^^

image26
och nej, det är inte min tunga till höger...

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback