Ikea.

God kväll!

Huvudvärken är på topp för tillfället och det är inte skönt vill jag lova er. Blä. Tränger ner över ögonen och jag blir helt slut, matt, finito. ja, ni fattar.
Men utöver huvudvärk från hell, så har dagen varit bra.
Jag och Darling har varit på IKEA och äntligen köpt hallspegel. Tyvärr får vi inte upp den på väggen. Skruvade fel, skruvade om, passar inte. jädrans skithög. Så tänkte pappa kunde hjälpa mig, han kommer över snart och ska greja lite med Bettany the Car, så kanske han kan meka med spegeln med :) hoppas kan man ju alltid!



en svart liten, och en brun stor Salong vas från IKEA pryder nu vårt vardagsrumsfönster, mycket tjusigt!



Galej ljushållare 17 cm hög och 22 cm hög pryder nu vårat sovrumsfönster tillsammans med...


mylonit, bordslampa.


samt Hovet väggspegel, fast stående, i hallen.

Så nu börjar det se bebott ut här hemma :)
Pappa var här nyss och hjälpte mig upp med spegeln, fast väggen är sne så vi ska mäta med vattenpass imorgon så det blir så bra som möjligt, samt så ska han hjälpa oss sätta upp taklampan i hallen. Skönt at äntligen få det gjort! Jag har verkligen världens bästa pappa, han ställer upp i vått och torrt!♥

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback