No sushi...

GAH! så trött. Så sjukt trött. bara att inse, jag är inte gjord för att gå upp tidigt. eller vara uppe sent.
Trodde verkligen att antingen så var man kvällsmänniska eller morgonmänniska, men jag är banne mig inget av det. jag är jämt trött. mysko det där.

jobbet har gått bra idag iaf. skönt det. lite segt när man har så lite att göra. men men, dagen har ju gått ändå.
Dansuppvisningen var bra, men jag tycker nog den var bättre när vår hiphop/street grupp fortfarande var med. nu är det bara ett fåtal kvar som fortfarande dansar, och ne, jag gillade inte de nya danserna.
beccas grupp var däremot kanon. åh, är sugen på att börja dansa igen!

Blev så grymt sugen på sushi redan i fredags. kollade på konsum. hade ingen. kollade på maxi, netto och willys idag, ingen där heller. GAH! illa. köpte pannkakor i protest som jag glufsade i mig. haha. men ikväll blir det pizza. victoria special. mums vad god den är.

Imorgon ska jag på roadtrip med johanna. trevligt. synd bara att det blir så tidigt, men visst offrar man sig för sina kära vänner. absolut!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback