Rainbow Part 5 o EVSC

EVSC och Rainbow part V. Gissa vilket som var roligast?
Kan ju säga att jag aldrig mer kommer kolla på evsc, fyfan vilket fiasko det har blivit. jag förstår inte hur de kunde låta Lordi vinna förra året, för allvarligt talat, de suger!  och det blir bara värre. nu är det ingen som tävlar om vilken låt som är bäst, nu är det utklädnad och show som avgör vem som vinner ( eller med andra ord: Rösta bara på ditt grannland, inget annat) vilken besvikelse att det gick så dåligt för sverige. iofs hade jag nästan väntat det, jag hade nog hellre skickat ner Måns, charm och bra svängig låt, men vafan hade det hjälpt, vi har ju inga grannländer.
Nä, nästa år ska jag inte ens lägga energi på att kolla. det finns bättre saker att göra.

Dagen igår var bra. Åkte med becca vid 4 för att hämta hennes vin och handla. blev tacos. och lite gotte till kvällen. hem coh duscha vid 5 och sen vid kvart över 6 begav vi oss till björns fest. mkt trevligt, men sen fick ju ju gå hem igen vid nio, för då var det dags för evsc. lagade tacos och käkade. drack min vinare och snusade mina snus. sminkade mig, mah. sa något om att killar är dumma som inte förstår vilken tjej becca är, hon sa att min åsikt inte räknas om jga inte har kuk, så då hämtade jag min kompis mr.rabbit och sa, "gills den nu då?" fyfan vad vi skrattade :D tyvärr glömde jag vännen framme på bordet, så när joel kom hem så fick han och mattias sig ett gott skratt "MLY!!!! varför står det en dildo på bordet?" mohahah.
 


När vi tröttnat på smink, dricka och evsc, dvs runt klockan 23, så begav vi oss till rainbow. hade inge förhoppningar alls, tänkte att där är nog bara småbarn, vilket det även var, men fyfan. jag hade så jäkla roligt. Som vi dansade, stampade, studsade. ah, aldrig dansat så länge och hårt i hela mitt liv. Mina fötter var så ömma så jag fick gå barfota hem. fast jag fick ju lite bärhjälp första biten :D.
Ziggy X sög. hårt. kass skit. kunde inte mixa, inte fixa övergångarna, musiken hackade och ljudet var kasst. det andra var bra, bra, bra.

Nu ska jag nog slänga i mig lite mat, och dricka något. är så törstigt^^ men är inte bakfull iaf. det är skönt, kanske börjar jag bli vuxen, kanske har jag äntligen lärt mig mina gränser. duktig kikka^^

                                                 
Idag har jag dock ont i kroppen. ont i fötterna, ont i halsen, förkyld, ont i ryggen, ont i nacken. men gud, det var det värt :D helt klart!

                    mördarskorna!


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback