sena människor.

God eftermiddag.

Jag är helt körd i kroppen. jag kallsvettas, och är yr. härligt. INTE.
Natten har varit lååååång, somnade nog vid 2 snåret. vaknade av ett ryck vid 05.26 och kollade mig oroligt runt i sovrummet. ingen älskling som kommit hem, lampan i hallen lyste fortfarande. hjälp, har det hänt honom något?? ringer till honom. ah, han är fortfarande kvar på festen. jisses. ok, jag ska nog komma hem snart säger han. somnar om och vaknar vid 06.30 då han kommer in genom dörren. Jag hatar när folk inte kan meddela om de blir sena. det värsta jag vet, ungefär. Vid 1 inatt sa han att "jomen jag kommer hem om 1 timme ungefär." en timme blev några timmar och hjälp, så orolig jag var. sov till 11 sen, skönt det. men är som sagt konstig idag.

Pratade med Philly innan. om födelsedags present till Joel. att det ska vara så svårt, men jag har nog kommit på något nu. bra det iaf^^

Pappa var här innan och lånade min bil, och så sa han "du, glöm nu inte att det är mors dag imorgon" oh, shit, är det imorgon tänkte jag och fick panik, jag har ju inte köpt något till henne. några timmar senar ringer han "hej, du det var falskt alarm, det var inte imorgon, i danmark är det mors dag imorgon ( han hade varit i danmark igår^^) så jag antog att det var samma som i danmark, men det var ju fel" haha. han är så söt!

Måste få tag på becca sen med, så vi kan planera kvällen. åh, ska bli trevligt, om jag bara kan må lite bättre.

LATER!/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback