Shoppingturen.

Är tillbaka efter en väldigt härlig shoppingtur med underbart väder.
Jag, Joel och syster Mandy åkte till Växjö för att sätta sprätt på pengarna.

image36

1. Gul sockersöt klänning från Gina Tricot
2. Underkläder från hm
3. Beige läppglans från Hm, luktar melon, mums.
4.Solglasögon från Hm
5. Corpse Bride och Kalle och Chokladfabriken
6. Knästrumpor från Gina tricot.


image37

hittade det här vinstället på Citygross

image38

Sovrummet börjar bli klart, gardinerna hittade vi med på City Gross.

image39

nu är ögonen mer åt det grön-bruna hållet. snyggt!

Saknar Erica. Det ska du veta att jag verkligen gör vännen. Hoppas ni har det bra på semestern! <3

Och på fredag ska jag äntligen få träffa Linda igen :) ska bli så jädra skoj!

God afton/ MLY

Kommentarer
Postat av: mysan

klänningen från gina tricot va super söt sen gillade jag designen på vinstället :)
det var hett :D

Postat av: mysan

svar: nämen va söt du är, tack så mycket! ;D
jo då, jag trodde inte heller för ett halv år sen att jag skulle passa i så ljust hår men nu är jag ljusblond ;)

2007-05-30 @ 16:56:19
URL: http://filin.blogg.se

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback