Snus och klipptid

Snusen på plats, och jag likaså^^. Trodde dagen skulle bli kämpig utan snus, men vi åt i strömsnäs idag, jag och Hanna, så då kilade jag in och köpte snus, gbg tyvärr, men men, krisar det så krisar det. så nu är jag nöjd iaf.
Det har gått bra att jobba. var en sväng hos Hanna, kelade med Bella och Sylvester. vilka underbara djur. Bella är stor som en björn, men en så goo hund. jag som aldrig gillat hundar sådär mkt, men Bella är snäll. och söt. Sylvester är en riktig kelgris till katt. åh, gulle. Och fint hade hon det i lyan med. skillnad mot när vi var hos damen som bodde där innan. stooor skillnad!

Har varit så kvavt idag. inte undra på att huvudvärken är på topp. Det spöregnade nu när jag kom hem. så fort jag slagit på datorn så börjar det hagla. och sen går ett av billarmen igång ^^

Beställt klipptid har jag med gjort. Så imorgon 16.15 ska jag klippa mig, så skönt. bli av med allt det slitna och i med lite ny färg. funderar på chokladbrunt med något rött inslag så det blir vaarmt. ah. och lugg. men ska jag ha hellugg eller snedlugg. det får jag fundera ut till imorgon.

Nu ska jag slänga mig i soffan och vänta på att Joel kommer hem. Sen åka och handla lite och sen slappa. blir att sova tidigt idag. är grymt trött ( som alltid)

Later!/MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback