Syrener

God afton. Jag är precis hemkommen från jobbet. det har gått fort ikväll, men lite tråkigt ändå, på något vis.
Plockade med mig lite syrenkvistar hem, fy MLY, men uuu, de luktar så gott, så nu har jag 3 lila fina kvistar med blommor och 3 vita, och det luktar sagolikt gott i vårat kök :) me like^^

Imorgon efter jobbet ska jag ner till Jysk och köpa krukor till balkongen. Sen ska jag hem och baka, för jag lovade mamma att bjuda på fika på morsdag. Det tyckte jag var oerhört snällt av mig :)

. vad gör jag nu då? Käkar upp mina sista godisnappar, funderar på att ta en snus och köra igång en film. Möjligtvis. Väntar på att Joel ska komma hem, han har spelat bortamatch. så får se hur mördad han är ( han har ju en tendens att reta upp andra spelare och det slutar alltid med att han blir nedsparkad...)

Men det blir tidigt i säng ikväll iaf. Är ju jobbedag imorgon med :/

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback