Till min älskade...

Tapeter, soffor och skor. Mah. vilken kväll.
Mor och far kom hit innan och hade med sig tonvis med tapetprover. till nya huset. skulle välja ut färg till "mitt" rum. blev en ljus beige ton som grundtapet och sen en härligt nougatbeige fond. snyggt blir det nog. hoppas jag. syster hade valt en svinsnygg varmt röd färg. ah. me like. Jag vill med skaffa hus. tapetsera, snickra, handla möbler, inreda, och framför allt, skaffa katt! men om allt traskar frammåt i sin egen takt så kanske man är där om några år, eller inte.

Visade mina nya fräcka skor. Mamma blev frälst. haha. jag är så sugen på att använda de nu, men måste nog gå in de lite först. känns lite ostabilt ännu^^

Och dessutom ska päronen köpa en sån snygg soffa som jag med vill ha. med en sån där "vilodel", ah, så snyggt. gissa var jag kommer vara i september?? hemma i soffan^^

Läste igenom lite gamla dikter från Haket. ah. hittade min självklara favorit. och kära läsare, ni måste ju självklart med få ta del av den. den ultimata kärleksförklaringen^^

"Till min Älskade,
Du är som strumpbyxor i mina armhålor,
Du är som svamp i mitt skrev,
Du är som var i mina ådror,
Du är som ett rabiessmittat brev."

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback