Torsdag

Halloj!

Slapp abetsdag från 7.30-12.30, alldeles perfekt start den arbetande delen av veckan :) bara imorgon och söndag med. skönt.

Blev utskälld av surtanten idag, igen. Hade tydligen råkat hänga upp hennes duschmatta på badkaret utan att torka den torr och då hade den visst råkat fastna i badkaret så hon hade fått slita väck den och då gick den sönder. Först fattade jag inte vad hon pratade om, hon kommer nämnligen alltid på saker sisådär 1½ vecka efter man har gjort det, så man hinner ju glömma bort vad det är, sen påminner hon en och gormar och är arg. Sa förlåt, att jag hade glömt bort att jag inte skulle hänga den där osv. Sen var allt bra igen.

Petra och jag tog en tur till Pastavagnen innan. Älskar deras kebabpasta med vitlökssås, mumma!

Ska ner till byn snart, måste köpa linsvätska och snus. orka gå bara?

Kommentarer
Postat av: melika

Hihih tack detsamma.. du har oxå skön blogg.. hihihih :)
vem e surtanten :p hihihihih
ja jag kämpar med att gå upp hihihih :D

Postat av: melika

hahaha ahaa okeey då förstår jag.. jobbigt att de finns sånna människor.. jaaa duuu.. jag e ca 167cm lång.. asså för ett år sen vägde jag 48 sen rasa jag ner till 42 så har de pendlat sen nu i januari vägde jag 41 och igår vägde jag mig och ser att jag väger 45,8 :p hihih så jag vill väga 55 de tycker jag är en bra vikt :D hihihi

2007-05-31 @ 20:44:43
URL: http://mellikaa.blogg.se

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback