Trollunge

Helg!!! ah, superskönt
.
Jobbet har gått bra idag, men seeegt och huvudvärken är på topp. hatar det här vädret, får alltid så ont i huvudet när det är grått och mulet ute. blä!

Frissen blev kanon. ah. ser ut som en trollunge^^ och söttanten på jobbet kände inte igen mig idag. Petra hade färgat håret mörkt med. söttanten frågade henne om hon var gift "njae, men nästan" "och vad tycker han om nya hårfärgen då?" frågade söttanten. haha. men fna var vi iaf, båda två.

Ikväll blir det slappekväll. ska nog hem till katterna en runda. saknar de små livet så hemskt. var hemma en snabbis igår och lekte med de. de älskar att jaga studsbollar och jag kan sitta i flera timmar och se på när de leker. mina bäbisar.
Joel har match ikväll, sen skulle han på fest, men jag orkar banne mig inte följa med. ska vila upp mig, kroppen är så trött. hela jag är trött. som alltid. blä.

Imorgon blir det EVSC med becca. får trösta mycket nu när hennes mormor gick bort för ngn dag sedan. Älskade vän. så tråkigt för er alla. Aldrig roligt att förlora någon.
Ska göra finmiddag, drinkar och ha roligt. sen blir det Rainbow Part V. ah. tecno hela natten. hur roligt kan det bli? mjodå, synd bara att åldersgränsen är 15 :/ men men. vi får se till att ha kul, för jag vill ut och dansa!

image6


"I´m someone else
I´m someone new,
I´m someone stupid,
just like you"

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback