1, 1½.. vad hände sen?

Fy, jag är så slö. Två öl har jag orkat dricka, sen blev jag helt fucking slö.
Med en snus på plats, och jag är riktigt sjukt jävla trött.
Sova står nog överst på min lista.
Säng, säng säng, sova, sova, säng säng säng.

Jag har väl inte direkt åstadkommit något vettigt ikväll. Rostade lite bröd medan Joel var inne hos F. Åt mitt bröd, drack mitt vatten. Ringde Joel som bjöd in mig till F. Packade ihop min Lapin Kulta och stövlade in till grannen. Satt i soffan och glodde på det extremt intressant FIFA spelandet. Öh. Nej, det var inte så där värst intressant, men med lite alkohol i kroppen blir ju nästan allt intressant, inte sant?
Så där satt jag, till min 1a och min halva 2a öl var drucken, för att sedan traska in hit till oss och bänka min söta röv i datorstolen för att.. inte göra ett skit. Kolla på facebook, det där fördömda stället som jag inte ens vet varför jag är medlem på. Jag gör ju inget där. Jag attackerar inga med mina vampyrer, jag skriver inget, jag kommenterar inget. Jag bara läser. Ha, jag är så tråkigt. Jag bara snokar. Så roligt liv man har.

Sen har jag läst lite bloggar av diverse Älmhultsfolk, men finner ingen som tilltalar mig direkt. Jag saknat hjärtats blogg. Det är så ledsamt att inte kunna följa hennes dagliga uppdateringar om allt. Men vi nöjer oss med sms, det går fint det med. Jag skänkte henne en låt för någon dag sedan. Varning för ras närmare bestämt. Som jag inte bara spelade, utan jag sjöng. Hör och häpna, jag sjöng. Jag borde dra fram guran oftare, spela mina låtar, sjunga mina lungor tomma på luft. Tänka. Ja, det ska jag göra.

Nu har Joel krupit i säng, och jag känner att jag med borde göra det. Tids nog. MÅste plocka ut linserna, måste komma ihåg att det är endags jag har i nu så jag inte slänger ner de i fodralet igen. Tvätta av sminket, kissa, borsta tänderna... Ja, fy, det är jobbigt med alla dessa sysslor som måste göras innan man kryper ner i bingen. Kanske bäst jag börjar nu, annars blir det väl aldrig gjort. Jag har nämnligen en tendens att lätt glömma allt det ovanämnda, utom kisseriet. Så nä. Nu tar jag tag i mitt liv. Nu tvättar jag av mig sminket, borstar tänderna, tar ut linserna, kissar och kryper i säng.

Det låter ju bra.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback